Як викликати довіру до сайту?

15.04.2011
Доверие к сайту

Дуже часто доводиться чути, що сайтам довіряти не можна, і що "вони розписали тут, що у них велика компанія і працюють 10 років на ринку, а насправді це Вася Пупкін сидить у підвалі, шиє на машинці одяг та працює у чорний" . Адже все ж таки домогтися того, щоб вашому сайту довіряли і не виникало жодних підозр. З яких цеглинок складається довіра до сайту компанії? Що має містити сайт, щоб йому довіряли люди?

У цій статті ми вважаємо, що вихідний сайт:

  • не розташовується на безкоштовному хостингу та доступний 24 години на добу, 365 днів на рік;
  • має свій індивідуальний та оригінальний дизайн;
  • на сайті виконано вимоги usability;
  • має унікальний контент.

Здавалося б, та що ще треба?

  • Сайт обов'язково повинен містити розділ "Про компанію", в якому мають бути представлені фото співробітників, які вони займають посади, щоб відвідувач міг побачити особи тих людей, які працюють у компанії. І якщо у вашій компанії працює 20 осіб, то розмістіть усі 20 осіб.
  • Сайт компанії повинен мати сторінку із контактною інформацією. Причому це не має бути 1 мобільний телефон та email на безкоштовному поштовому сервері. Тут потрібно представити кілька телефонів, один з них обов'язково має бути міським, як варіант CDMA. Істотно підвищує довіру відвідувачів розміщення картки проїзду до офісу компанії.
  • Новини мають бути актуальними, бо це вже не новини, а архів новин. Що можна подумати про компанію, остання новина на сайті якої датується 2008 роком?
  • Фото офісу, співробітників, що працюють, покажуть працюючу компанію.
  • Віртуальний тур офісом або вашим магазином не тільки викликає захоплення, а ще й створить ефект присутності.
  • "Живі" акаунти в соцмережах говорять про сучасність компанії та її турботу про свій імідж.
  • Розділ "Відгуки" або "Гостьова книга", що містить актуальні записи, стане ще одним вашим плюсом.
  • Сертифікати та дипломи, які запрацювала компанія, треба обов'язково представляти на сайті. Сподіваємось, не треба пояснювати чому.

Как вызвать доверие

Всі елементи, що викликають довіру, описати неможливо, але запам'ятайте головне правило - довіру викликають всі елементи, які показують реальну роботу вашої організації. Сайт має бути відображенням роботи компанії, а не "жити своїм життям".

Будемо раді вашим коментарям до статті.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019