Як залучити аудиторію до сайту без SEO?

08.05.2014

Как привлечь аудиторию на сайт без SEO

Всім відомо, що про новий веб-ресурс ніхто не дізнається без реклами та розкручування, але сьогодні ми поговоримо про виключення, що підтверджує це правило. Бажаєте 2000 відвідувачів на сайті, зареєстрованому всього тиждень тому? Ми розповімо, як цього досягти на прикладі реального кейсу з нашої практики.

Відкриття інтернет-магазину одягу

Открытие интернет-магазина одежды

Раніше основним джерелом онлайн-продажу нашого клієнта був широко відомий каталог товарів та послуг Prom.ua. Незважаючи на те, що цей ресурс надає майданчики для компаній платно, він відчутно обмежений у функціоналі та можливостях реклами, що тягне за собою відповідні наслідки. Для старту бізнесу в інтернеті подібний сайт може пригодитися, але на досить високому рівні розвитку потужностей ресурсу вже буде недостатньо. Цілком закономірно, що нашому клієнту набридло почуватися стиснутим, і він звернувся до нас для розробки власного інтернет-магазину одягу.

Сайт створений, наповнений, домен зареєстрований, клієнт задоволений та вже розмістив у своєму представництві на сайті Prom.ua інформацію про відкриття власного ресурсу. За годину у свіжоствореному інтернет-магазині з'явилися перша сотня відвідувачів, далі – більше.

За перший тиждень існування сайту найбільше переходів здійснювалось за зовнішніми посиланнями. Відвідувачі ринули відразу, тому що народ зазвичай відвідували старе представництво компанії нашого клієнта і переходив за розміщеним там посиланням на новий сайт.

Источники переходов за первую неделю существования сайта

Лінк з відвідуваного відомого ресурсу пошуковики вважають авторитетним, тому новий сайт був дуже швидко проіндексований в Google - через 2 години після відкриття. Іншими словами, користувачі могли знайти ресурс нашого клієнта, просто вбивши в рядку пошуку назву його компанії. Не помічений пошуковими системами сайт можна відвідати лише одним способом, знаючи точну адресу нового ресурсу.

Блискавична індексація була забезпечена великим напливом відвідувачів, які переходили на сайт за посиланням з трастового ресурсу. Для роботів цікаві сайти-донори посилань – це популярні форуми та новинні сайти. Наприклад, боти Яндекса відвідують їх набагато частіше, ніж решта пошукових систем. Існують навіть ресурси, чиї сторінки скануються роботами майже щохвилини. Тому не дивно, що сайт нашого клієнта був позитивно сприйнятий пошуковими машинами.

Успіх, досягнутий вже на старті, був розвинений, примножений і стабільно прогресує і понині, а після базової оптимізації сайту відвідуваність з пошукових систем зросла, що можна бачити на графіку нижче (2013 – 2014 рр.)

Данные посещаемости сайта за год

Мораль цієї байки – доведена практично висока значимість поведінкових чинників для пошукових систем. Ми неодноразово писали про це явище та його особливості, і тепер сподіваємося, що ні в кого не залишилося сумнівів щодо його важливості.

Запорука високої конверсії

Залог высокой конверсии

Посилання з авторитетних ресурсів це звичайно добре, але вони ще не гарантують переходів. У наведеному випадку користувачі охоче переходили по розміщеному на трастовому сайті лінку лише тому, що їм був добре відомий бренд і його ідеальна репутація.

Наші клієнти ще до запуску власного інтернет-магазину проробили колосальну роботу, за що були нагороджені високою конверсією на новоствореному сайті.

  1. Активне рекламне розкручування компанії в офлайні.
  2. Безперервний моніторинг ринку та конкурентів.
  3. Компанії підвищення впізнаваності бренду.
  4. Робота над оптимальним співвідношенням ціни та якості продукції.
  5. Планомірне розширення колекцій одягу.
  6. Взаємодія зі споживачем, аналіз переваг потенційного клієнта.

Компанія нашого клієнта стала відома ще до відкриття власного сайту саме завдяки перерахованим вище маркетинговим працям. Для успіху бізнесу необхідно одночасно невпинно працювати над іміджем бренду та сайтом, переносячи добру славу про пропонований товар або послугу з офлайну в онлайн.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019