Як зберегти позиції сайту при зміні CMS

07.06.2019

Зміна системи управління сайтом (CMS) може спричинити втрату поточних позицій. Тут відбувається зміна URL сторінок, і саме це і призводить до втрати "досягнутих висот" у пошуковій видачі та скорочення загального трафіку. Тому не можна виконувати перехід на нову систему керування без належного планування.

Як правильно підготуватись?

Як зберегти позиції сайту при зміні CMS

У тому, як зберегти позиції сайту, левову частку займає підготовка. Насамперед, необхідно оцінити доцільність “переїзду”. Оцінюються всі плюси та мінуси такого рішення — у тому числі розраховуються приблизні витрати на повний переїзд та впровадження необхідних змін до існуючої CMS.

Також можна спробувати залишити старі сторінки (тобто їх адреси та зміст залишаться незмінними). Однак це можна реалізувати тільки в тому випадку, якщо скрипти ЧПУ нової системи управління працюють ідентично зі старою. Насправді таке виникає рідко. Тому "м'який" переїзд забезпечують за допомогою 301-го редиректу. У цьому випадку URL-адреса сторінки в пошуку залишається, але користувачі автоматично переходять на нову, при цьому переадресація виконується сервером.

Однак організація масового редиректу може виявитися надто складним і витратним рутинним процесом, тому її використовують лише для важливих сторінок із гарною конверсією. На тих сторінках, які не приваблюють відвідувачів із трафіку, редирект можна не налаштовувати. Для них достатньо встановити помилку 404 з посиланнями на головні сторінки або каталог. З часом кількість переходів “по помилці” буде зменшуватися, оскільки пошукові системи проіндексують нові сторінки.

На що слід звернути увагу під час перенесення?

Ось як зберегти позиції при перенесенні сайту та забезпечити його кращу функціональність після переїзду:

  • Виконайте глибокий аналіз поточного стану веб-ресурсу та оцініть можливість збереження старих урлів для сторінок;
  • Визначте, на які зі старих сторінок припадає основний трафік та зовнішні посилання, щоб налаштувати на них 301-й редирект, не використовуючи масового редиректу;
  • Використовуйте сторінку помилки 404 для всіх сторінок, до яких не застосовано редирект.

саме редирект "сторінка-до-сторінці" допомагає зберегти найбільшу кількість переходів. Але не забувайте і про контроль. Для цього потрібно створити файл Sitemap зі списком нових URL-адрес.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019