Як збільшити продажі інтернет-магазину: ідеї юзабіліті

03.04.2013

"Як на Русі інтернет-магазини поживають"

Как увеличить продажи интернет-магазина

Для власників інтернет-магазинів однією з головних цілей є і буде збільшення продажу та збільшення прибутку. Для цього необхідно, щоб потенційні покупці, які заходять на сайт, ставали клієнтами та купували пропоновану продукцію.

Для збільшення конверсії інтернет-магазину (відносини числа відвідувачів сайту які виконали на ньому якісь цільові дії до загальної кількості відвідувачів сайту) необхідно звернути увагу на: юзабіліті сайту (зручність використання сайту), контекстну рекламу, SEO (просування сайту в пошукових системах). У цій статті будуть розглянуті прийоми юзабіліті (від англ. usability – можливість використання, корисність), які можуть збільшити конверсію інтернет-магазину.

  1. Сайт має бути інформативним. З перших рядків на головній сторінці необхідно повідомити користувачеві інформацію про запропоновану продукцію, її якість, а також конкурентні переваги, щоб користувач зупинив свій вибір на даному інтернет-магазині.
  2. На сайті візуальне навантаження не повинно бути великим. Людині при надмірному розмаїтті графіки іноді буває складно зорієнтуватися і знайти цікаву для нього інформацію. Щоб позбавити себе зайвої роботи, він може залишити сайт і перейти на інший, інтерфейс якого здасться йому більш дружнім.
  3. На сайті має бути інформація про конкурентні переваги. Як відомо, в Інтернеті є безліч онлайн-магазинів, орієнтованих на реалізацію одного виду продукції. Отже, конкуренція велика. Тому покупці повинні розуміти, чому вони мають стати клієнтами цього інтернет-магазину.
  4. Конкурентные преимущества
  5. Швидке оформлення замовлення. Коли користувач заходить на сайт, він має на меті купити той чи інший товар. Тому необхідно зробити так, щоб покупець за мінімальну кількість часу досягнув необхідного результату.
  6. Відмова від реєстрації. З'ясувалося, що багато користувачів при купівлі товару зупиняє реєстраційну форму. Побачивши цю форму, людина відмовляється від реєстрації і відразу ж покидає даний інтернет-магазин. Цю проблему можна вирішити так. При покупці користувачеві необхідно буде запровадити лише свій e-mail, на який прийде підтвердження його замовлення, а також інформація про те, що при наступній покупці він зможе зайти до свого особистого кабінету, пароль від якого буде надісланим листом. Таким чином, реєстрація відбувається автоматично, і користувач не матиме жодних перешкод під час здійснення покупки.
  7. Сайт повинен бути читальний та зручний при використанні. Інтерфейс сайту відіграє важливу роль. Варто звернути увагу на таке:
    • Проста навігація.
    • Для того щоб користувач добре орієнтувався в структурі сайту, можна, наприклад, створити меню до кожного з розділів, щоб клієнту було легше знайти інформацію, що його цікавить.

    • Наявність статистики.
    • Якщо відомо, які сторінки найчастіше відвідують, можна розмістити їх на першому плані, щоб люди швидше знаходили товар.

      Статистика
    • Менше оригінальності.
    • Так Так саме так. Можна подумати, що чим оригінальніший сайт, тим цікавішим він буде користувачеві, але в даному випадку це не працює. Т.к. нестандартний вигляд сторінок може утруднити сприйняття покупця, він розгубиться і зможе зрозуміти, що робити з усією цією «красою».

  8. Зручніше, коли на сайті інформація про умови купівлі, оплати та доставки продукції розміщена на сторінці опису товару. Іноді виникають ситуації, коли покупець тільки після оформлення замовлення дізнається, що він знаходиться в іншому місті і необхідна доставка, або існує мінімальна сума замовлення, що його зовсім не влаштовує.
  9. Перед кожним покупцем стоїть проблема вибору. Необхідно надати користувачеві можливість відфільтрувати асортимент товару за критерієм, що його цікавить, будь-то низька ціна, популярність продукту або ще щось.
  10. Наявність підказок. Перебуваючи на сайті користувачеві необхідно розуміти, як йому виконати той чи інший крок, він не повинен ставити запитання «Що робити далі?»
  11. На сайті користувачеві необхідно запропонувати корисні послуги, які допоможуть збільшити конверсію. До таких послуг можна віднести: консультацію онлайн, публікації в соціальних мережах, збільшення зображення товару, наявність відео про товар і т.д.
Ми представили в цій статті лише деякі прийоми, які використовуємо у своїй роботі, і знаємо, що їхнє застосування дає значне збільшення конверсії сайту, а власники інтернет-магазинів отримують багато позитивних відгуків про якість послуг.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019