Як змінилося SEO за останній рік

01.03.2013
Як змінилося SEO за останній рік

Наш світ постійно вдосконалюється: з'являються все більш сучасні технології, стрімко розвиваються нові галузі промисловості, покращується сфера освіти тощо. Прогрес не оминув і інтелектуальні технології, зокрема сферу просування сайтів. Давайте розглянемо актуальні методи просування сайтів у пошукових системах Яндекс та Google.

Потрібно сказати, що алгоритми пошуку регулярно змінюються, викликаючи збентеження всіх веб-майстрів, які витрачають величезну кількість часу на те, щоб розкрутити свої сайти. Проте, такі зміни – це не що інше, як покращення та вдосконалення видачі результатів пошуковою системою, тому оптимізатори в гонитві за ТОП-10 повинні сумлінно виконувати всі вимоги пошукових систем.

Еволюція методів просування сайтів у пошукових системах

Декілька років у формуванні видачі брали участь асесори – штат фахівців, які оцінювали пошукову видачу з погляду відповідності її пошукової ліцензії та корисності для користувача.

Незважаючи на те, що нині існують цілі програмні комплекси, які розробляють спеціальні алгоритми видачі результатів, пошукові системи не відмовилися і від людського ресурсу, адже інтелектуальна праця людини та машини – це найкращий тандем, що дозволяє швидко визначати релевантність сайтів та розробляти ефективні алгоритми видачі. .

Важливо відзначити, що зараз найбільш цінним для пошукової системи є фактор користувача, іншими словами можна сказати, що пошуковик оцінює частоту, глибину і тривалість перегляду сторінок сайту відвідувачами. До уваги береться і так званий показник відмов, тобто ситуації, при яких користувач переглянув лише одну сторінку, відмовившись від подальшого перегляду ресурсу.

Саме тому важливо знати про способи утримання клієнта на сторінках свого сайту, основними з яких є:

  1. Надання правдивої інформації.
  2. Користувач відвідує той чи інший ресурс із певною метою. І якщо він зайшов на сторінку, щоб знайти інформацію про ремонт вітчизняного автомобіля, то не треба розповідати йому про іномарки.

  3. Наповнення сайту якісним контентом.
  4. Намагайтеся при наповненні сайту контентом дотримуватись трьох основних правил: грамотність, змістовність, простота. Всі тексти, що розміщуються на ресурсі, мають бути максимально інформативними, читабельними та цікавими для кінцевого користувача.

  5. Зручність або юзабіліті сайту.
  6. Відвідувачам сайту в першу чергу має бути зручно шукати та вивчати інформацію, інакше навіть найякісніший та унікальніший контент не зможе підвищити релевантність ресурсу. Продумайте все до дрібниць, зробіть все можливе, щоб відвідування сайту користувачем не обмежувалося однією сторінкою, це обов'язково сприятиме успішному просуванню ресурсу.

Наскільки важливою є зараз соціалізація?

Необхідно сказати про значущість розміщення на сторінках сайту кнопок найпопулярніших соціальних мереж. Це дозволить залучити більше користувачів, а також значно спростить їх реєстрацію за необхідності.

Хотілося б ще раз наголосити на важливості використовуваного контенту. Звичайно, машини – це не люди, вони не наділені емоціями та інтуїцією, тому знайти відмінності між першокласним та посереднім текстом їм важко. Проте оптимізатор може їм у цьому допомогти. Головне, наповнювати сайт лише унікальним та грамотним контентом, а також правильно працювати з ключовими запитами: вживати їх у різних варіаціях, відмінюваннях, відмінках, при цьому стежити за тим, щоб текст не був переспамленим. Щоб залишатись у лідерах, сайт має жити, а для цього необхідно регулярно оновлювати інформацію на сайті.

Дотримуючись всіх перерахованих вище правил, ви з легкістю зможете підвищити релевантність свого ресурсу, забезпечити йому ТОП і високу відвідуваність.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019