Якою має бути посадкова сторінка?

29.03.2012

Від того, на яку сторінку вашого сайту перейде відвідувач із пошукової системи чи контекстної реклами, залежить багато чого. Адже це сторінка, з якої починається перегляд сайту і складається перше враження про нього. Саме тому слід приділити цільовій сторінці особливу увагу: правильно оптимізувати її та структурувати подачу інформації.

Як правило, для одного сайту існує кілька посадкових сторінок. Кожна з них допомагає користувачеві легко зрозуміти, де він знаходиться і як знайти потрібну інформацію.

Існує щонайменше 4 правила створення цільової сторінки:

  1. Посадкова сторінка має бути продуманою та повністю відповідною очікуванням відвідувача . Вона має давати вичерпну відповідь на його запитання. Наприклад, якщо користувач вводить у пошуку «штори ціни», значить, він хоче бачити відразу сторінку з цінами на різні види штор, якщо вводить «штори недорого», то хоче бачити акційну пропозицію, знижки, а якщо запитує «штори фото», бажає переглянути галерею, каталог штор.
  2. Потрапивши на цільову сторінку та отримавши необхідну інформацію, користувач повинен легко зрозуміти порядок подальших дій . Наприклад, дізнавшись про компанію, відвідувач повинен відразу побачити розділ «Каталог», де він може ознайомитись з її продукцією. У каталозі має бути помітна кнопка «Додати до кошика» або «Замовити». Звичайно, відвідувач сайту не повинен шукати номер телефону та форму замовлення.
  3. Потрібно скоротити кількість кліків на сайті для пошуку потрібної інформації або замовлення товару (послуги), позбавити відвідувача пошуку потрібних кнопок, посилань, як можна простіше зробити форму замовлення. Тобто забезпечити цільову аудиторію можливість виконати мінімум дій та витратити на це мінімум часу.
  4. Необхідно надати відвідувачеві максимум грамотної та лаконічної інформації відповідно до його запиту. Наприклад, на картці товару обов'язково повинна бути інформація про ціну, набір характеристик (розмірів, моделей), інформація про виробника, гарантії, способи доставки, оплати та, звичайно, якісне фото товару.

Переваги використання посадкових сторінок:

  • Збільшення конверсії. Чітка відповідь на конкретне питання із закликом до дії збільшує ймовірність того, що відвідувач сайту стане вашим клієнтом.
  • Збільшення показників ефективності реклами. Правильно оформлена цільова сторінка, що продає, – це запорука успішного ведення рекламної кампанії.
  • Зниження відсотка відмов. Відомо, що пошукові системи приділяють велику увагу поведінковим факторам, у тому числі відсотку відмов, тобто кількості користувачів, що залишили сайт, переглянувши лише одну сторінку. Великий відсоток відмов змушує пошукових роботів вважати ваш сайт марним, позбавленим потрібної інформації. Це означає, що користувач, зайшовши на сайт, не знаходить потрібної інформації, покидає його. Наявність посадкових сторінок із релевантною запитом інформацією допомагає цього уникнути.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019