Яндекс.Директ

22.05.2012

Яндекс.Директ Для того, щоб розмістити рекламу в інтернеті, необхідні спеціальні сервіси. Для контекстної реклами можна скористатися як сервісами від Google та Яндекс, так і іншими менш поширеними. Але чим той самий Яндекс.Директ, сервіс для розміщення контекстної реклами, відрізняється від решти? Давайте розглянемо всі можливості.

За допомогою Яндекс.Директ можна розміщувати в інтернеті пошукову рекламу в Яндексі та на сайтах-партнерах його рекламної системи. Він став першим російськомовним подібним сервісом (2001 рік), випередивши Google AdWords і Begun на цілий рік. Він надає також інші можливості. Наприклад, за його допомогою ви можете самостійно оцінювати попит користувача на будь-яку інформацію і самі вибираєте запит для вашого рекламного оголошення.

Формат, у якому Яндекс.Директ представляє рекламу – це невеликий текстовий блок, у якому містяться заголовок та текст. Обидві частини обмежені допустимою кількістю символів: для заголовка – 33, а тексту реклами – 75 символів. Сама реклама відображається в пошуковій видачі трьома (або менше) оголошеннями зверху та 1-9 праворуч. Це стандартний спосіб розміщення реклами в пошуковій видачі, доступний і за допомогою будь-яких інших подібних сервісів.

Але Яндекс.Директ звичайно має свої відмінності, як переваги, так і недоліки. Наприклад, у порівнянні з Google AdWords він дорожчий, але вважається, що в ньому успішність розміщення реклами вища. Також Директ працює максимально за всіма тематиками, в чому виграє AdWords, але в конкретних темах, в яких просунуть AdWords, він поступається. До того ж, за трафіку Директ становить лише третину трафіку AdWords , а середня ціна в ньому вдвічі вища . Зате інтерфейс Директа рамного простіше і зрозуміліше, і налаштувати контекстну рекламу не склади праці навіть новачкові.

Webakula - Яндекс.Карты А тепер основна відмінність Яндекс.Директа – пріоритетне розміщення , яке називається георекламою. Хочеш, щоб реклама транслювалася по всьому світу! Будь ласка, тільки заплати більше. Чи хочеш рекламу в межах країни? Легко! У межах міста? Отримайте та розпишіться. А от у межах одного району? Ні? А за допомогою Яндекс.Директу тепер можливо і це. Навіщо рекламувати свій маленький бізнес за нечувані гроші, якщо можна залучити більше покупців за 5-10 хвилин від місця розташування магазину, і заробити більше, витративши менше. Дуже зручно.

Наприкінці, можна навести банальну статистику. Пошуком Яндекс по Україні щомісяця користуються понад 5 мільйонів українців. Тобто всі ці люди бачитимуть вашу рекламу, якщо зацікавляться чимось схожим. Так що це дуже хороший сервіс, простий та зручний у використанні.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019