Яндекс в Україні

18.05.2012
Яндекс в Украине

Яндекс давно відомий у Росії як найпопулярніша пошукова система. Але будь-яка компанія прагне розширюватися, і ось, далекого 2005-го року, Яндекс прийшов в Україну і 6 вересня відкрив у нас своє представництво з головним офісом, розташованим в Одесі.

З цього моменту почався його стрімкий розвиток на території України, відсуваючи решту пошукових систем.

Основною метою Яндекса на початку його розвитку в Україні була контекстна реклама – для продажу реклами достатньо телефонних переговорів, і власники компанії вхопилися за цю ідею як за метод створення локального стартового капіталу на розвиток. Весь інтерфейс був російською мовою, і лише після 2007-го року, коли було запущено перший український алгоритм пошуку (який був окремою геозалежною частиною всього Яндекса), його потихеньку почали перекладати українською мовою.

2010-го Яндекс дослідив розвиток контекстної реклами в Україні. Виявилося, що добова українська аудиторія Яндекс.Директа становила 2,4 млн . осіб, а до 2011-го зросла ще на 1,2 млн . дол. Зростання числа рекламодавців у 2010-му було в середньому на 100% більше , ніж у 2009-му році, що дозволило компанії розширюватися і розвиватися ще швидше.

Яндекс.Украина Після 2010 року почали стрімко з'являтися всілякі дослідження від Яндекса в Україні. Воно й зрозуміло – щоб добре функціонувати, необхідно як знати, як працює пошукова система, а й знати ринок. Наприклад, у 2011 році Яндекс проаналізував поведінку покупців в Україні, найпопулярніші товари, найзатребуваніші товари, куплені за електронні гроші та товарну конкуренцію.

На початку 2011-го директор Яндекс.Україна Сергій Петренко у своєму інтерв'ю повідомив, що вихід за межі Росії став для них важливим кроком, і першою «не-Росією» виявилася Україна, а потім інші країни. На 2011-й в Яндекс.Україні працювало вже понад 100 осіб, не включаючи позаштатних співробітників, а офіси були розташовані в одному з найбільших міст. Єдине, що ще не було реалізовано – це Яндекс.Гроші, оскільки існуючі закони Росії та України не дозволяли організувати зручну робочу схему, за якою Яндекс.Гроші міг стати одним міжнародним сервісом.

Як не питай, Я розумію Ось так, лише за кілька років Яндекс став досить популярним пошуковцем в Україні, а потім просунувся до Білорусі та Казахстану. Завдяки рекламній акції «Як не питай, Я розумію», Яндекс набрав величезну аудиторію за дуже короткий термін, що дозволило йому стати ще сучаснішим. Телеканали, бігборди, плакати та банери рясніли по всій Україні, оголошуючи схід нової української пошукової системи. Що ж, побажаємо йому удачі у продовженні свого стрімкого розвитку!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019