Збільшення активності у соціальних мережах

13.06.2014

Увеличение активности в социальных сетях

Паблік стрімко втрачає аудиторію, а відвідуваність знижується у геометричній прогресії? Ні лайків, ні коментарів, ні замовлень? Спокій немає нічого непоправного. Ми знаємо, як надихнути, заінтригувати та активізувати передплатників і ми маємо план.

1. Підготовчий етап

Відправна точка будь-якого SMM-проекту – чітко визначена ціль. Уясніть, кого чи що ви хочете «взяти на мушку»:

  • нових замовників;
  • постійних клієнтів;
  • трафік на зовнішній ресурс;
  • впізнаваність бренду;
  • лояльність споживача;
  • сенсації.

Можна вибрати один напрямок або акуратно їх скомпонувати, але незалежно від поставлених завдань, для будь-якого паблика необхідний якісний, актуальний, унікальний контент. Навіть у невеликої компанії має бути своя особа: складіть медіа-план, виберіть лінію розвитку відповідну цінностям бренду і дотримуйтесь її в кожному пості, будь він інформаційний, розважальний чи продавець. Іншими словами – наповнення групи має бути не просто тематичним, а й брендованим.

2. Активний наступ

Незалежно від тематики та призначення паблика, для активізації передплатників використовуються подібні методи. Ми розглянемо найбільш ефективні та універсальні.

Методы увеличения активности в соцсетях

Конкурси Багатьом учасникам спільноти сподобається дух змагань, властивий конкурсам. Формат визначення переможця може бути різним:

  • репост, що набрав найбільше лайків;
  • найбільша кількість репостів конкурсного запису на сторінці учасника;
  • останній коментар до посту у встановлений час;
  • присвоєння унікального номера та визначення переможця за допомогою генератора випадкових чисел.

Щоб якнайбільше передплатників та їхніх друзів дізналося про ваш конкурс необхідно:

  1. Періодично ненав'язливо нагадувати про розіграш призів, тому щоб знову залогінені, неуважні або проігнорували пост користувачі дізналися про конкурс.
  2. Картинки-нагадування, зображення, що попереджають про завершення конкурсу та шаблон картинки з привітанням переможця, краще підготувати заздалегідь.
  3. Текст посту з умовами конкурсу має добре читатись у стрічці новин. Особливу увагу приділіть виділенню інформації про призи та терміни проведення розіграшу.

Акції У цьому випадку використовуються практично ідентичні принципи та методи, що й у організації призового конкурсу. Головна відмінність та користь акцій – виграшем буде зниження ціни на товар чи послугу. По тому, скільки було використано купонів знижок, можна оцінити лояльність клієнтів і успішність проведеної акції.

Обговорення. Вести цікаву суперечку – особливе мистецтво. Для справді спекотних дискусій необхідно підбирати найлоскітніші, гарячі та резонансні теми, обговорювати новини та проблеми галузі, прогнозувати її подальший розвиток та оцінювати діяльність успішних особистостей зі сфери бізнесу.

Голосування. Передплатники обов'язково скористаються шансом зробити вільний вибір, висловити свою думку і посперечатися про смаки решти учасників опитування, але тільки якщо тема буде цікавою або ж не позбавленою здорової частки гумору. При цьому користувач повинен відчувати, що його думка цінують і чекають.

Подарунки. Приємно отримати приз практично за «просто так», радуйте активних учасників паблика невеликими, але практичними матеріально відчутними подарунками.

Провокація. Найбільш завзято аудиторія спільноти в соціальній мережі реагує на пости з неприкритим викликом, дискусійним питанням, сенсаційними фактами, і вже точно мало хто зможе утриматися від коментаря, якщо в пості допущена помилка.

Нещодавно ми вирішили змінити позиціонування нашої компанії в соціальних мережах, у тому числі за рахунок генерації унікального спеціалізованого контенту. Такі пости вимагають чималих інтелектуальних і тимчасових витрат, тому цілком виправданим було попереднє тестування ступеня зацікавленості наших передплатників.

Ми опублікували кейс із оптимізації сайту, в якому навели статистику відвідуваності за 2 місяці.

Кейс по оптимизации сайта

Підступ ховався в датах, на наведеному вище графіку вказано часовий проміжок з 25 березня по 31 травня. За даними статистики, за 7 днів березня на сайт зайшло 355 осіб, відповідно за 31 день того ж місяця відвідуваність становила ≅ 1600 осіб.

Необізнана людина може беззастережно прийняти цей кейс за успішний проект, але професіонал відразу помітить невідповідність, тим більше, що ми навмисно не приховували дати. Саме на фахівців у галузі SEO, а також на передплатників, які вільно орієнтуються в темі веб, і був розрахований наш пост.

Витівка була ризикованою, але завдяки «качці» з кейсом ми виявили, що наша робота цікава як колегам по цеху, так і потенційним замовникам. Пост зібрав 18 коментарів, а відвідуваність групи зросла у 2 рази.

Увеличение посещаемости группы Вконтакте

«Чому не запостити реальний кейс для перевірки актуальності контенту?» - Запитайте ви. Все тому, що багато користувачів воліють не лайкати пости взагалі, а похвальні коментарі пишуть набагато рідше. Ми досягли поставленої мети – протестували контент, створили активність у групі та викликали інтерес у аудиторії, тому надалі радуватимемо передплатників лише реальними кейсами.

3. Трофеї

Описані нами заходи на уми користувачів соціальних мереж ефективні лише за умови їхнього якісного втілення в життя та грамотної подальшої роботи з активними передплатниками.

Полонити увагу користувачів – половина успішної операції. Відпочивати на лаврах можна буде тільки після того, як паблік стане конверсійним, і буде досягнуто спочатку поставленої мети: збільшиться трафік, надійдуть замовлення і так далі в тому ж дусі.

Потім на «полі бою» виходять аналіз ефективності проведених заходів, якісний сервіс та конкурентоспроможність товару чи послуги. Розвивайте свій бізнес, аналізуйте, експериментуйте, ризикуйте, і тоді тріумфальний успіх у соціальних мережах не забариться.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019