Готуємо сайт до збільшення конверсії

26.09.2014

Готовим сайт к увеличению конверсии

Перетворити сайт на ефективний бізнес-інструмент можна різними способами, у цьому допоможуть якісний дизайн, корисний функціонал та зручна навігація. Звучить глобально, масштабно та непідйомно, але починати з чогось потрібно. На прикладі нашої свіжої роботи ми розповімо, як за допомогою незначних змін грамотно перетворити зовнішній вигляд сайту та покращити показники юзабіліті.

Завдання

У наші спритні руки передали сайт студії меблів та штучного каменю. Таким ми побачили його вперше.

Старый сайт студии мебели и искусственного камня

Перед нами стояло завдання упорядкувати сайт, а точніше – зробити його частковий редизайн. Замовника влаштовували шрифти, великий яскравий слайдер на головній сторінці з численними прикладами робіт, відображення інформаційних розділів та каталогу. Нас в цілому теж практично не бентежило дизайнерське рішення сайту, зате навігацію, структуру сторінок і схему розташування елементів руки так і свербіли переробити.

Виправляємо недоліки у навігації сайту

  1. Плутане головне меню.

    Як завжди ми почали з аналізу структури сайту та виділили три головні напрямки діяльності компанії:

    • стільниці з каменю;
    • меблі;
    • золочення.

    На старому сайті, при належному ентузіазмі у дослідженні ресурсу можна було знайти та ознайомитись з цими основними комерційними розділами. Однак доцільніше винести їх у головне меню, що ми зробили.

    У результаті отримали два типи меню:

    • головне – з акцентом на комерційних розділах;
    • допоміжне – з інформаційними розділами.

    Редизайн меню сайта На зображенні представлена структура старого меню (вгорі) та нового (внизу). Як ви можете переконатись – у початковій версії сайту не було жодного слова про основну діяльність компанії. Для зручності користувачів ми також виділили червоним та збільшили шрифт контактних телефонів, тепер їх складно втратити чи не помітити.

  2. Непомітний сайдбар із послугами на внутрішніх сторінках.

    Незаметный сайдбар на старом сайте Ніхто не очікує побачити сайдбар у правому верхньому кутку. Ми перенесли його вліво, де за веб-етикетом він і повинен перебувати, а також чітко окреслили активний (обраний) елемент.

    Редизайн сайдбара сайта Сайдбар став більш інформативним та об'ємним за рахунок прив'язки до вибраного пункту головного меню. Тепер вибираючи розділ «Стільниці з каменю», користувач бачить розділи з усіма даними про цей напрямок діяльності компанії.

Конверсійні пастки

Конверсійні пастки на сайті

З особливою акуратністю ми розставляли «силки» для перетворення відвідувачів на клієнтів і помістили на сайті:

  • форми замовлення продукції для кожного комерційного розділу (стільниці, меблі, послуги золочення);
  • загальну форму заявки на розрахунок;
  • задати питання.

Куди б користувач не попрямував, його скрізь чатують наші пастки. Ні, ми не кровожерливі, просто хочемо, щоб користувач не кидався по сайту в пошуках способів залишити заявку на замовлення послуги.

Наша робота не обмежилася «косметичним» ремонтом неполадок, ми задизайнили нововведення, всі акуратно згорнули, інтегрували сайт в двигун MODX.

Редизайн сайта

Спрощена навігація, акценти на комерційних розділах, різноманітність форм для зворотного зв'язку – сайт готовий до будь-якого виду реклами.

Результат - http://artdeko.in.ua/

PS Чому так багато уваги в наших роботах ми приділяємо меню та навігації, і чим вони можуть бути корисні SEO, ви дізнаєтесь у наступній нашій статті .

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019