Коли розпочинати просування сайту?

03.07.2014

Когда начинать продвижение сайта

У гонці трамваїв перемагає той, хто першим виїхав з депо, так і з розкручуванням сайтів – чим раніше почнуться роботи з SEO-оптимізації, тим швидше ресурс потрапить у топ. Чому так відбувається і яких заходів необхідно вжити в першу чергу, ми розповімо в сьогоднішньому опусі.

Вплив віку сайту на його позиції у пошуку

Для ефективного просування сайту в пошукових системах знадобиться час і до того ж чималий. На первісній стадії розвитку SEO розкрутити сайт було простіше вареної ріпи. Зареєструвавши ресурс у каталогах, вже можна було пожинати плоди у вигляді відчутних матеріальних результатів, і не дивно, адже конкуренція на той час була менш запеклою. Зі зміною розміщення сил змінилися і методи просування. Ресурси, які існують уже не перший рік, мають більший авторитет, ніж молодняк.

«Зрілі» сайти особливо цінуються Яндексом, оскільки для нього вік ресурсу дорівнює віку бізнесу і свідчить про стабільність компанії. Пошуковик, заохочуючи старожилів, одночасно захищає користувачів від контор-одноденок.

Сайт молодший за 1 рік теж може зайняти лідируючі позиції в Яндексі завдяки так званим трастовим зовнішнім посиланням, систематичному наповненню цікавим унікальним контентом та комплексу робіт з внутрішньої оптимізації.

Спрогнозувати приблизні терміни розкручування можна лише в тому випадку, якщо є досвід просування ресурсу в аналогічній тематиці.

Природно, не всі стародавні сайти гарантовано потрапляють у топ. Лідери пошукової видачі зі стажем щоб крокувати в ногу з часом, обов'язково періодично виконували редизайн, проводили роботи з оптимізації, розкручування, реклами, заповнення та поліпшення показників юзабіліті ресурсу.

Сайт у віці за інших рівних умов може з меншими грошовими витратами та зусиллями потрапити в топ за будь-яким запитом, оскільки Яндекс апріорі вважає його авторитетним.

Рекомендації щодо розкручування молодих сайтів

Власникам молодих сайтів слід забути про довгу скриньку та функцію відкладання в нього всіх витратних, складних та трудомістких робіт. Вже на етапі проектування слід врахувати кілька важливих факторів, без яких оптимізація та просування майданчика стають практично неможливими.

CMS сайту в обов'язковому порядку має дозволяти:

  • розміщувати seo-текст на головній сторінці, у категоріях каталогу продукції та інших посадкових;
  • прописувати метатеги;
  • автоматично генерувати коректний сайт мап + інші технічні моменти цього характеру.

Перелічені фактори відповідають за зручність, безпеку та актуальність сучасного ресурсу. Після завершення робіт із створення сайту перед запуском ресурсу та відкриттям його для індексації необхідно переходити до внутрішньої оптимізації:

  • реєстрація домену;
  • підбір семантичного ядра;
  • встановлення систем аналітики;
  • написання та наповнення майданчика якісним контентом;
  • наявність заголовків h1 – h6 та списків у текстах сайту;
  • заповнення метатегів для зображень та текстів;
  • коректні 301 редиректи;
  • чпу url, що включають ключові слова.

Оптимізація сайту складається з безлічі видів робіт і нюансів, які необхідно дотримуватися, щоб сайт сподобався пошуковцям.

Істотне зростання трафіку на молодий ресурс в Яндексі можна спостерігати щонайменше через півроку після створення, але лише за умови, що за цей період майданчик усіляко розвиватиметься. Не сидіть, склавши руки, додавайте нові сторінки та корисну інформацію на сайт, замовляйте контекстну рекламу , покращуйте показники юзабіліті та інше. До того ж грамотна оптимізація дозволить свіжому сайту за ті ж 6 місяців поступово підвищити свої позиції у видачі за низькочастотними запитами.

Просування високочастотних запитів бажано починати після першого року життя ресурсу, якщо це не сайт з великою кількістю сторінок. Для інтернет-магазинів рекомендується просування трафіку.

Насамперед, ресурс необхідно зареєструвати в популярних каталогах і забезпечити обмін лінками з ресурсами подібних тематик. Далі необхідно діяти без поспіху та акуратно, поступово закуповуючи вічні посилання, цитуючи матеріали майданчика у соцмережах та тематичних форумах з великою аудиторією. Забезпечивши таким способом початкову масу посилань, можна поступово нарощувати обсяги закуповуваних зовнішніх посилань. В іншому випадку підвищується ризик значно роздмухати бюджет на розкручування або потрапити під фільтр.

Наші поради не голослівні. У нашій практиці було чимало успішних кейсів, коли сайт, що спеціалізується на сезонній продукції, просувався заздалегідь. Один із них ми описували в нашому блозі.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019