Налаштування A/B тестування в Universal Analytics

15.06.2015

Настройка А/В тестирования

У нинішньому морі інтернет-акул виживати стає дедалі важче. Висока конкуренція вимагає постійної роботи над ресурсом, моніторингу конкурентів, експериментів із різними елементами сайту та впровадження трендових фішок. При цьому витрати мають бути мінімальними. Проводити експерименти і стежити за їхньою результативністю, після чого впроваджувати найвдаліші, допоможе спліт тестування.

Поняття спліт тестування

A/B тестирование

Спліт тестування, воно ж А/В тестування – метод, який допомагає виявити найефективніші елементи сайту, залежно від того, що тестується (заголовок, кнопка заклику до дії, дизайн тощо).

Переваги:

  • Об'єктивна оцінка ефективного варіанта елемента, що тестується.
  • Мінімальні витрати на тестування.
  • Використовується існуючий трафік (без додаткового трафіку).
  • Протягом 5 хвилин можна повернутися до найвдалішого варіанту.

Тестування піддаються абсолютно всі елементи сайту: від заголовків до відео, зображень та розташування елементів на сайті.

Що потрібно для проведення А/В тестування:

  • Google Analytics.
  • Вихідний варіант елемента та тестовий.
  • Робота програміста (для внесення змін).
  • Робота SEO-фахівця (для налаштувань тесту).

Наприклад, розглянемо ситуацію: ви власник лендингу з продажу моноподів. Відвідувачі на сайті є, але коефіцієнт конверсії дуже низький. Аналіз даних у Google Analytics показав, що більшість відвідувачів при оформленні замовлення залишають сайт.

Приступаємо до тестування

Крок перший . Вибір об'єкту.

Змінюватимемо форму оформлення замовлення. Діюча форма замовлення така:

Форма заказа

Тестова форма буде такою:

Тестируемая форма

Крок другий . Налаштовуємо експеримент.

У бічному меню Google Anlytics вибираємо "Поведінка", потім "Експерименти", тиснемо "Створити експеримент":

Создать эксперимент

У пропонованих полях можна вибрати відсоток трафіку, що бере участь. Щоб отримати найбільш достовірний результат, бажано задіяти найбільшу кількість трафіку (учасників). Але, потрібно пам'ятати, що вказавши 100%, ви ризикуєте втратити прибуток у разі невдалого експерименту. Тому починати краще з 5-10%, плавно доводячи його до максимального показника.

Шаг второй

Крок третій . Налаштування експерименту.

Шаг третий. Настройки эксперимента.

Тут заповнюємо всі поля: адресу сайту, назву сторінки, варіант сторінки, яка буде включена до експерименту тощо.

Крок четвертий . Налаштування коду.

Крок четвертий. Налаштування коду.

Після того, як успішно виконано всі попередні кроки, Google Analytics самостійно згенерує код. Його потрібно передати програмісту, вказавши місце, куди його потрібно «залити».

Крок п'ятий . Запуск.

Після того, як код на сторінках встановлений, натискаємо «Почати експеримент». Тепер чекаємо на результат, одночасно стежимо за конверсією і поступово збільшуємо тестований трафік.

Зрештою, Google Analytics, досягнувши результату, сам зупинить наш експеримент і відобразить його результати в зведеній таблиці. Після закінчення тестування, необхідно видалити код експерименту і сторінку, що програла, залишивши найбільш конверсійну.

Ось і все, використовуйте частіше спліт-тестування, адже це найкращий варіант оптимізації посадкових сторінок сайту. Усім продаж! :-)

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019