Особливі прикмети ВАШОГО інтернет-покупця

27.11.2013
Особые приметы ВАШЕГО интернет-покупателя

Розшукується: покупець онлайн-магазинів, вік та зростання – середні, особливих прикмет немає. Ну, хто так шукає? За цими прикметами можна знайти скільки завгодно народу, але «багато» – не завжди означає «добре». Що ви знаєте про свого покупця? Тим часом вам і вашому бізнесу інформація про нього дуже знадобиться. Давайте спробуємо звузити коло пошуку і розглянути таки особливі прикмети ВАШОГО онлайн-покупця.

Складаємо протокол

Ви, звичайно ж, не могли згадати, що вище 3 слова написані не без участі клавіші Caps Lock, все це неспроста. Для таргетування реклами в соціальних мережах, e-mail розсилки та медіапланування ретельний відбір цільового споживача за суворістю порівняний хіба що з природним відбором. Власник інтернет-магазину також має знати свого покупця «на обличчя».

Хто коли, як і чому купує ваші товари? Відповівши на ці питання, можна переходити до аналізу продукції, і пропонувати, пропонувати, пропонувати покупцям все нові та нові товари, але не забігатимемо наперед ;)

Збираємо свідчення

Інтернет-покупці славляться своїм неговірким характером, але деяку інформацію у них все ж таки можна «вивудити» за допомогою анкетування або навести довідки на ресурсах зі збору статистики. Без стандартних питань нам все одно не вдасться звузити коло «підозрюваних», тому їх доведеться поставити. Крім уже згадуваних віку та статі, залежно від спрямованості вашого бізнесу, у покупця можна уточнити:

  • географію;
  • освіта;
  • сімейний стан;
  • рівень прибутку;
  • професію;
  • інтереси;
  • хобі.

Список можна продовжити, але слід пам'ятати, що ми вже обговорювали в одному з наших попередніх постів на тему бажань інтернет-покупців. Користувачі можуть зовсім ігнорувати анкети або ж «давати помилкові свідчення», тому допос слід проводити дозовано, без тиску на потенційного постійного клієнта вашого інтернет-магазину.

Пам'ятайте, що у вас є, була ліцензія на використання незмінної зброї – статистики сайту. Завдяки цьому незамінному інструменту ви також можете багато почерпнути про ваших покупців:

  • джерела переходів на сайт;
  • час, проведений на сайті;
  • використовуване ПЗ;
  • пошукові запити та ін.

Всі перелічені вище дані допоможуть побудувати не лише стратегію просування інтернет-магазину, а й схему відносин із клієнтом (розробка акцій та спеціальних пропозицій, системи лояльності).

Розслідування

Поиски ВАШЕГО интернет-покупателя

У результаті ми приходимо до несподіваного висновку: не тільки ви, але і ваш покупець повинен мати вичерпну інформацію про ваш бізнес і товар:

  • фотографії, схеми товару;
  • опис функцій, технічних характеристик продукту;
  • можливі варіанти колірних рішень та розмірів (габаритів);
  • терміни та вартість доставки;
  • інформація про наявність товару;
  • сертифікати, гарантії, технічне обслуговування;
  • можливість повернення товару;
  • додаткові аксесуари.

Важливий момент: найчастіше, перш ніж заглянути на ваш сайт або в принципі шукати інтернет-магазин, користувачі переглядають сайти з відгуками про конкретні моделі або види товарів у блогах, форумах і т.д. Подбайте про те, щоб на вашому ресурсі не тільки містилася вся можлива інформація про продукцію, але й була можливість ставити оцінки та залишати відгуки про вашу продукцію. Користувачам також дуже подобаються розгорнуті щедро ілюстровані огляди із зазначенням особливостей, переваг та недоліків використання товару.

Затримання

Зібрати максимум необхідних відомостей – половина справи. Необхідно також підготувати приманку для майбутніх клієнтів, затримати їх на сайті та стимулювати здійснення покупки. Шопоголіки – дуже рідкісний, напівміфічний вигляд покупця, до того ж з кожним роком споживачі стають більш вибірковими у своїх уподобаннях. Тому краще орієнтуватися на норму + зібрані дані про цільову аудиторію вашого ресурсу (читай потенційних споживачів продукції онлайн-магазину).

Дійте! Стимулюйте інтерес, як постійних клієнтів, так і новоявлених покупців у різний спосіб: акції та знижки, докладні анонси новинок, підвищення престижу бренду та/або інтернет-магазину, програми лояльності, тим більше що тепер ви вже знаєте на кого будуть спрямовані ваші зусилля.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019