Ретаргетинг – рятівна пігулка для бізнесу

24.03.2014

Ретаргетинг – спасительная пилюля для бизнеса

Ретаргетинг - комплекс робіт з настроювання показу рекламних оголошень для аудиторії хоча б раз відвідала сайт. Чи корисний цей інструмент інтернет-маркетингу та чи зможе він стати панацеєю від падіння продажів? Часто у тому контексті використовують і термін ремаркетинг, але про все по порядку…

Ретаргетинг чи ремаркетинг?

Відразу ж розберемося з «фармакологічною групою» та плутаниною у термінології. Ремаркетинг у класичному розумінні – пошук альтернативних методів пожвавлення попиту, зміна маркетингової стратегії підвищення продажів. Знак рівності між ретаргетингом та ремаркетингом поставила компанія Google, запустивши свій інструмент таргетування оголошень у контекстно-медійній, а з недавніх пір і в пошуковій мережі. З легкої подачі веб-гіганта ремаркетинг перетворився на загальне ім'я і часто використовується, як синонім ретаргетингу.

При першому відвідуванні сайту користувачі рідко відразу оформляють покупку або замовляють послугу. У цьому немає нічого неприродного, найчастіше перш ніж визначитися з вибором, споживачі порівнюють кілька варіантів. Ретаргетинг якраз і придуманий для того, щоб нагадати про себе, повернути користувача на сайт і перетворити його на постійного клієнта.

Послуги ретаргетингу надають різні платформи та банерні мережі. Найбільшою популярністю в Україні користується:

  • ремаркетинг у Google AdWords;
  • ретаргетинг, що набирає обертів, від Яндекса;
  • банерна реклама на Facebook;
  • короткі відео перед переглядом роликів на YuoTube.

Принцип дії ретаргетингу

Склад «пігулки» дуже простий. Завдяки спеціальному коду, який встановлюється на кожній сторінці сайту, та так званим файлам cookies збирається інформація про відвідувачів ресурсу. Далі відповідно до цілей рекламної кампанії створюються списки ретаргетингу для відвідувачів ресурсу, які:

  • знаходилися на сайті певну кількість часу без здійснення ліда (реєстрація, оформлення замовлення, підписка на розсилку);
  • здійснили певну конверсійну дію;
  • оформили замовлення;
  • додали товар у кошик, але не здійснили покупку;
  • відвідали кілька сторінок товарів, продемонструвавши цим сферу своїх інтересів;
  • шляхом реєстрації або участі в опитуванні вказали демографічні, географічні та інші дані.

Всю цю інформацію можна використовувати, щоб правильно націлити оголошення на різні групи потенційних клієнтів. Наприклад, відвідувача планшета, що здійснив купівлю, можна зацікавити пропозицією супутніх матеріалів і аксесуарів (чохлів, підставок, захисних плівок і так далі).

Принцип действия ретаргетинга

Ретаргетинг успішно застосовується для лікування хворобливих симптомів онлайн-бізнесу та дозволяє:

  1. збільшити продажі;
  2. покращити конверсію сайту;
  3. сприятливо впливати на імідж компанії;
  4. підвищити впізнаваність бренду;
  5. збільшити попит на маловідомий товар чи послугу;
  6. підвищити рентабельність інвестицій у рекламу.

Застосування ретаргетингу

Інструмент таргетування оголошень за певними групами відвідувачів ресурсу дозволяє створювати унікальні пропозиції для зацікавленого у покупці сегмента користувачів. CTR та конверсія такої реклами набагато вища, ніж у оголошень без ретаргетингу.

Рекомендувати цей маркетинговий інструмент можна практично будь-якій компанії, але інтернет-магазини за умови правильного сегментування аудиторії досягають найбільших результатів. При цьому слід пам'ятати про дози, важливу роль відіграє відвідуваність ресурсу: для запуску кожного списку ретаргетинг необхідно зібрати не менше 100 файлів cookies.

Применение ретаргетинга

Звинувачувати без продажу тільки рекламу - поширена помилка. Ретаргетинг не допоможе залучити клієнтів, якщо сайт:

  • низька відвідуваність;
  • великий показ відмов;
  • неякісний сервіс;
  • погані показники юзабіліті та застарілий дизайн.

І тут ретаргетинг безсилий. Необхідні радикальні заходи та комплексне «лікування» – редизайн сайту та копітка робота щодо покращення сервісу. Після виправлення помилок у юзабіліті сайту продажу обов'язково зростуть, але, як відомо, передозування та побічних ефектів від великої кількості замовлень не буває. Сайту з оновленим дизайном, добротним функціоналом та оперативним сервісом грамотно налаштований ретаргетинг додасть клієнтів.

На грамотності поки що і зупинимося. Ретаргетинг, безумовно, ефективний інструмент збільшення продажів, але тільки в тому випадку, коли цілі та налаштування рекламної кампанії продумані до дрібниць і чітко збудовані. Про основні помилки використання ретаргетингу ми розповімо в наступній статті.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019