Тренди 2к18 для інтернет-магазинів
Чим більше клієнтів може залучити інтернет-магазин , тим він успішніший. Збільшити популярність можна різними способами, у тому числі пошуковою та баннерною рекламою. Але непогано було б орієнтуватися на тренди. Існує 7 ключових тенденцій, і кожна здатна принести нових клієнтів у 2018 році.
Тренд №1. Мобільний додаток – коли це важливе?
Якщо ресурс є для відвідувача єдиною точкою входу, то мобільний додаток обов'язково потрібен. Тобто, воно знадобиться великим сайтам-агрегаторам і торговим платформам типу Prom.ua або Hotline, Rozetka або ModnaKasta. Ці сайти – маркетплейси зі своєю власною екосистемою, де люди шукають необхідні товари та інформацію. Мобільний додаток для подібних проектів є добрим способом взаємодії з клієнтами.
Якщо ж ваш інтернет-магазин знаходять у пошуковій системі, то розробка програми буде не надто актуальною. Набагато вигідніше вкласти кошти у створення повноцінної мобільної версії сайту. Статистика свідчить, що її наявність може додати до 40% продажів! І не забувайте про просування.
Також існує альтернатива і сайту, адаптованому під мобільні пристрої, та додатку. Це технологія PWA (progressive web application), що поєднує всі плюси мобільних рішень. Вона функціонує лише на Android, але забезпечує можливість роботи в офлайні, а також використання спливаючих повідомлень. Крім того, PWA створить іконку на робочому столі – і це без завантаження!
Отже, зупиніться на PWA або мобільній версії сайту, якщо ваш інтернет-магазин знаходять через пошукову систему, або замовте розробку мобільного додатка, якщо бренд відомий настільки, що здатний стати першою точкою входу.
Тренд №2: робіть інтернет-магазин успішним
Для цього не потрібно жодних «танців із бубнами». Секрет успіху проекту e-commerce криється у трьох основних кроках:
- Визначення ЦА та виявлення її потреб.
- Розробка виразного дизайну, здатного привернути увагу та запам'ятатися.
- Підготовка контенту, що залучає «продає», – не тільки текстів, але і фото, і відео. Контент – це альтернатива менеджерам, які постійно працюють, адже він переконуватиме клієнтів у форматі 24/7.
Усі ці фактори визначають успіх. Але важливо, щоб про ваш інтернет-магазин дізналося якнайбільше людей. А цього не досягти без оптимізації ресурсу під вимоги пошукових систем, без SEO-просування.
Необхідність SEO-оптимізації враховується ще на етапі розробки сайту, коли здійснюється збір семантики, пошук та використання ключових слів, прописуються метатеги, налаштовуються сторінки з унікальним контентом для індексації.
Надалі робота з контентом має вестись постійно. Це дозволить утримати користувача, посилити його інтерес. Тому приготуйтеся до того, що огляди, нові відео, відгуки користувача та цікаві статті доведеться додавати знову і знову.
Тренд №3. Використання АМР
АМР або прискорені сторінки можуть використовуватись для категорій чи окремих товарів. Застосування цієї технології виправдане у випадку, якщо ключовим моментом обрано швидкодію. Так, виразністю дизайну, можливо, і доведеться трохи пожертвувати, але для багатьох користувачів смартфонів швидке завантаження сторінки все ж таки важливіше. Варто вкластися в АМР: використання нових технологій ще нікого не залишило у програші.
Тренд №4. Використання CMS з можливістю індивідуальних рішень
Шаблонні рішення ніколи не принесуть високого прибутку сайту. Тому для розробки сайтів ми використовуємо Laravel. Цей фреймворк з відкритим кодом може оптимізуватись з урахуванням бізнес-процесів та дозволяє реалізувати нестандартні технічні концепції.
Готові шаблонні рішення хороші лише для сайтів із стандартним функціоналом. Спроби внести серйозні зміни до шаблону закінчуються провалом: у більшості випадків для цього потрібно змінювати ядро, а це дуже затратно. Набагато вигідніше відразу замовити індивідуальну розробку, де буде передбачено все, що потрібне вашому інтернет-магазину.
Тренд №5. Ефективний функціонал
Хороший інтернет-магазин не просто продає своїм клієнтам, а й допомагає у виборі. Для цього недостатньо просто оформити картки товарів - знадобиться знімати відеоогляди та зайнятися "машинним навчанням" для отримання онлайн-консультанта. Люди схильні вірити рекомендації продавця, і в онлайн-торгівлі такий підхід теж виправдовує себе.
Як оптимізувати функціонал вашого сайту? Знадобиться копітка експериментальна робота, пошук необхідного рішення. Готовий програми, здатність підвищити ефективність взаємодії покупцем, немає.
Однак є базові рекомендації, без дотримання яких усі експерименти ні до чого. Так, знадобиться забезпечити:
- легкий та багатофункціональний пошук товару за назвою, кольором, характеристиками, артикулом;
- зручну навігацію у каталозі;
- швидкий доступ на сторінки категорій та підкатегорій, причому поділ спочатку має враховувати поведінку вашої ЦА;
- альтернативу порожній сторінці у разі, якщо товарів за запитом не знайдено (наприклад, можна дублювати контакти та супроводжувати їх обіцянкою підібрати потрібний товар).
Тренд №6. Новий дизайн
В оформленні інтернет-магазинів сьогодні ключовим моментом вважається використання вільного фонового простору – «повітря» та нестандартної графіки. Також важливі емоції: ресурс не просто повинен подобатися, він повинен залучати, стимулювати, але залишатися зручним. Нагромадження незрозумілих картинок – це не про e-commerce.
Під час розробки дизайну для інтернет-магазинів враховуйте такі ключові тренди:
- ненав'язлива, спокійна анімація для «мікроводії»;
- візуальна легкість, незавантажені фони, але при цьому змістовність розміщених елементів;
- елементи WOW-дизайну – там, де потрібно захопити та запам'ятатися;
- адаптивний дизайн;
- виразність, відповідність цілям, ідеям компанії – у тому числі відомий логотип та використання корпоративних кольорів;
- SVG-маски для анімації та навігації по сайту.
Тренд №7. Аналіз потреб ринку
Перш ніж відкривати інтернет магазин, проведіть масштабний маркетинговий аналіз ринку. Швидше за все, ви знайдете біль та бажання клієнтів, які ще не закриті іншими сайтами. Створити бізнес-модель, яка задовольняє ці потреби, і клієнти прийдуть до вас!
І не забувайте про емоційну прив'язку до бренду. Це майже так само важливо, як хороший функціонал та зручний пошук.