Тренди 2к18 для інтернет-магазинів

05.01.2018

Чим більше клієнтів може залучити інтернет-магазин , тим він успішніший. Збільшити популярність можна різними способами, у тому числі пошуковою та баннерною рекламою. Але непогано було б орієнтуватися на тренди. Існує 7 ключових тенденцій, і кожна здатна принести нових клієнтів у 2018 році.

Тренд №1. Мобільний додаток – коли це важливе?

тренды для ecommerce - мобильное приложение

Якщо ресурс є для відвідувача єдиною точкою входу, то мобільний додаток обов'язково потрібен. Тобто, воно знадобиться великим сайтам-агрегаторам і торговим платформам типу Prom.ua або Hotline, Rozetka або ModnaKasta. Ці сайти – маркетплейси зі своєю власною екосистемою, де люди шукають необхідні товари та інформацію. Мобільний додаток для подібних проектів є добрим способом взаємодії з клієнтами.

Якщо ж ваш інтернет-магазин знаходять у пошуковій системі, то розробка програми буде не надто актуальною. Набагато вигідніше вкласти кошти у створення повноцінної мобільної версії сайту. Статистика свідчить, що її наявність може додати до 40% продажів! І не забувайте про просування.

Також існує альтернатива і сайту, адаптованому під мобільні пристрої, та додатку. Це технологія PWA (progressive web application), що поєднує всі плюси мобільних рішень. Вона функціонує лише на Android, але забезпечує можливість роботи в офлайні, а також використання спливаючих повідомлень. Крім того, PWA створить іконку на робочому столі – і це без завантаження!

Отже, зупиніться на PWA або мобільній версії сайту, якщо ваш інтернет-магазин знаходять через пошукову систему, або замовте розробку мобільного додатка, якщо бренд відомий настільки, що здатний стати першою точкою входу.

Тренд №2: робіть інтернет-магазин успішним

тренды для интернет-магазинов - уникальность

Для цього не потрібно жодних «танців із бубнами». Секрет успіху проекту e-commerce криється у трьох основних кроках:

  1. Визначення ЦА та виявлення її потреб.
  2. Розробка виразного дизайну, здатного привернути увагу та запам'ятатися.
  3. Підготовка контенту, що залучає «продає», – не тільки текстів, але і фото, і відео. Контент – це альтернатива менеджерам, які постійно працюють, адже він переконуватиме клієнтів у форматі 24/7.

Усі ці фактори визначають успіх. Але важливо, щоб про ваш інтернет-магазин дізналося якнайбільше людей. А цього не досягти без оптимізації ресурсу під вимоги пошукових систем, без SEO-просування.

Необхідність SEO-оптимізації враховується ще на етапі розробки сайту, коли здійснюється збір семантики, пошук та використання ключових слів, прописуються метатеги, налаштовуються сторінки з унікальним контентом для індексації.

Надалі робота з контентом має вестись постійно. Це дозволить утримати користувача, посилити його інтерес. Тому приготуйтеся до того, що огляди, нові відео, відгуки користувача та цікаві статті доведеться додавати знову і знову.

Тренд №3. Використання АМР

использование amp для ускорение интернет магазина

АМР або прискорені сторінки можуть використовуватись для категорій чи окремих товарів. Застосування цієї технології виправдане у випадку, якщо ключовим моментом обрано швидкодію. Так, виразністю дизайну, можливо, і доведеться трохи пожертвувати, але для багатьох користувачів смартфонів швидке завантаження сторінки все ж таки важливіше. Варто вкластися в АМР: використання нових технологій ще нікого не залишило у програші.

Тренд №4. Використання CMS з можливістю індивідуальних рішень

Laravel фреймворк для разработки кастомных проектов

Шаблонні рішення ніколи не принесуть високого прибутку сайту. Тому для розробки сайтів ми використовуємо Laravel. Цей фреймворк з відкритим кодом може оптимізуватись з урахуванням бізнес-процесів та дозволяє реалізувати нестандартні технічні концепції.

Готові шаблонні рішення хороші лише для сайтів із стандартним функціоналом. Спроби внести серйозні зміни до шаблону закінчуються провалом: у більшості випадків для цього потрібно змінювати ядро, а це дуже затратно. Набагато вигідніше відразу замовити індивідуальну розробку, де буде передбачено все, що потрібне вашому інтернет-магазину.

Тренд №5. Ефективний функціонал

Хороший інтернет-магазин не просто продає своїм клієнтам, а й допомагає у виборі. Для цього недостатньо просто оформити картки товарів - знадобиться знімати відеоогляди та зайнятися "машинним навчанням" для отримання онлайн-консультанта. Люди схильні вірити рекомендації продавця, і в онлайн-торгівлі такий підхід теж виправдовує себе.

Як оптимізувати функціонал вашого сайту? Знадобиться копітка експериментальна робота, пошук необхідного рішення. Готовий програми, здатність підвищити ефективність взаємодії покупцем, немає.

Однак є базові рекомендації, без дотримання яких усі експерименти ні до чого. Так, знадобиться забезпечити:

  • легкий та багатофункціональний пошук товару за назвою, кольором, характеристиками, артикулом;
  • зручну навігацію у каталозі;
  • швидкий доступ на сторінки категорій та підкатегорій, причому поділ спочатку має враховувати поведінку вашої ЦА;
  • альтернативу порожній сторінці у разі, якщо товарів за запитом не знайдено (наприклад, можна дублювати контакти та супроводжувати їх обіцянкою підібрати потрібний товар).

Тренд №6. Новий дизайн

уникальный свежий дизайн интернет-магазина

В оформленні інтернет-магазинів сьогодні ключовим моментом вважається використання вільного фонового простору – «повітря» та нестандартної графіки. Також важливі емоції: ресурс не просто повинен подобатися, він повинен залучати, стимулювати, але залишатися зручним. Нагромадження незрозумілих картинок – це не про e-commerce.

Під час розробки дизайну для інтернет-магазинів враховуйте такі ключові тренди:

  • ненав'язлива, спокійна анімація для «мікроводії»;
  • візуальна легкість, незавантажені фони, але при цьому змістовність розміщених елементів;
  • елементи WOW-дизайну – там, де потрібно захопити та запам'ятатися;
  • адаптивний дизайн;
  • виразність, відповідність цілям, ідеям компанії – у тому числі відомий логотип та використання корпоративних кольорів;
  • SVG-маски для анімації та навігації по сайту.

Тренд №7. Аналіз потреб ринку

анализ рынка как обязательный этап создания ecommerce

Перш ніж відкривати інтернет магазин, проведіть масштабний маркетинговий аналіз ринку. Швидше за все, ви знайдете біль та бажання клієнтів, які ще не закриті іншими сайтами. Створити бізнес-модель, яка задовольняє ці потреби, і клієнти прийдуть до вас!

І не забувайте про емоційну прив'язку до бренду. Це майже так само важливо, як хороший функціонал та зручний пошук.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019