Ефективний графічний дизайн

Маса інформації, яка щохвилини та всюдисуще оточує нас, розвинула в сучасній людині нове, рефлекторне вміння – фільтрувати інтернет-шум і не звертати уваги на рекламу. Згідно з останніми дослідженнями 30% населення подобається реклама в інтернеті та вуличний її побратим. Показник цей утричі більший, ніж у випадку з рекламними роликами на ТБ або радіо. Рішення відкинути чи прийняти будь-яку інформацію надходить майже миттєво, вибір часто відбувається на інтуїтивно-підсвідомому рівні, машинально. Проте на нього можна і потрібно впливати.
Вдалий дизайн не тільки значно збільшує шанси повідомлення бути поміченим, але й організовує його зміст у вигляді чіткої логічної послідовності, яка здатна затримати увагу потенційного клієнта.
Сфери впливу графічного дизайну
Графічний дизайн всеосяжний і багатогранний, не дарма одна з його назв – viscom (скорочено від «візуальний комунікатор»). Він вирішує величезний спектр завдань та охоплює всі сфери діяльності людини, пов'язані з візуальним сприйняттям, серед яких:
- друкарня;
- шрифти та каліграфія;
- оформлення поштових марок, листівок, календарів, брошур, буклетів, плакатів, DVD-дисків, книг;
- дизайн упаковки , обкладинки, етикетки;
- різні види систем орієнтації (піктограми);
- фірмовий стиль (брендбуки, знаки, логотипи );
- візуальні рішення для ЗМІ (телепередач, газет тощо);
- комп'ютерне ПЗ;
- веб-дизайн .
Універсальних рецептів рішення дизайну для всіх галузей його застосування, звичайно, немає. Серйозне каверза полягає в тому, що прийоми і методи, ефективні в одній ситуації, зовсім не обов'язково працюватимуть в іншій. Наприклад, широке порожній простір навколо рекламного оголошення здатне виділити його на тлі інших і привернути увагу читача. Зворотна ситуація: надто широкі поля в інформаційному бюлетені роблять документ пухким і непривабливим, змушуючи засумніватися в цінності відомостей, що повідомляються в ньому.
Красиво оформлену роботу неможливо створити без глибокого розуміння основ графічного дизайну. Професійні дизайнери та фахівці з реклами для створення та успішного втілення концепції використовують не тільки своє особливе чуття, що нагадує що саме, де і для чого потрібно розташувати, наприклад, на упаковці товару. Справжні фахівці у своїй роботі враховують дані досліджень з психології, соціології, культурологи, економіки та маркетингу, що відкривають завісу таємниці про поведінку та переваги цільової аудиторії.
Графічний дизайн від Webakula
Ми маємо все необхідне для створення успішного дизайну: гнучкість допитливого розуму, любов до експериментів і нововведень, впевненість у своєму баченні предмета, підвищена увага. Для Webakula ефективний дизайн – це завжди процес, а чи не кінцевий результат.