Навіщо вам потрібний крауд-маркетинг?

02.03.2015

Зачем вам нужен крауд маркетинг?

Інтернет-маркетинг постійно розвивається і зростає новими напрямками та, відповідно, свіжими термінами. Один із них – крауд-маркетинг (crowd-marketing). Його основний принцип – системний підхід та ефективне поєднання дій кількох рекламних каналів одночасно.

Як діє крауд-маркетинг?

Сучасна конкуренція породжує «монстрів» серед інтернет-маркетингу. Звичні методи реклами мутують і утворюють дивовижний, але найефективніший симбіоз прийомів збільшення продажів. Так званий маркетинг натовпу спрямований на завоювання довіри та залучення виключно цільової аудиторії – людей, які вже готові зробити покупку.

Крауд-маркетинг поєднує в собі інструменти SEO, SMM, SERM та інші придатні абревіатури.

что такое крауд маркетинг

  1. SEO - куди ж без нього. Роботи з оптимізації та просування сайту забезпечують ресурс цільовими відвідувачами.
  2. SMM крім підвищення рівня довіри потенційних клієнтів, стимулює продажі та забезпечує сайт природною масою посилань. Пошуковики мають особливу слабкість до лінків із соцмереж і підвищують позиції ресурсу з хорошими показниками соцсигналів.
  3. Реклама в пошукових системах є особливо важливою для молодих сайтів, коли потрібні термінові заходи щодо збільшення відвідуваності.
  4. PR та SERM працюють на репутацію та впізнаваність бренду. Саме вони складають кістяк крауд-маркетингу. Цікава, унікальна, тематична інформація, розміщена на сайті компанії, а також на сторонніх ресурсах із зазначенням бренду, що просувається – це контент-маркетинг, він має пряме відношення до PR. Відстеження відгуків – вотчина SERM.

Що зрештою? Грамотне використання цих інструментів окремо забезпечить відчутні результати. Уявіть, яких результатів можна досягти в комплексі.

Крауд-маркетинг на практиці

Робота за всіма вказаними рекламними напрямками вимагає чималих матеріальних та інтелектуальних витрат. Завдяки копіткому збору даних та системній аналітиці можна побудувати максимально ефективну схему залучення замовників.

круд маркетинг практика

Для відстеження відгуків в інтернеті існує безліч сервісів та інструментів:

  • канали прямої комунікації з потенційними та постійними клієнтами через офіційні представництва у соцмережах Facebook, Вконтакті, Google Plus, Twitter, Instagram;
  • аналіз відвідуваності та поведінкових факторів за допомогою Яндекс.Метрики та Google Analytics;
  • IQBuzz, YouScan, Крибрум, Semantic Force – відстеження згадок у соцмережах та на форумах;
  • Google Alerts, Talkwalker – дозволяють моніторити нові відгуки та питання;
  • відстеження коментарів про продукт на сайтах та форумах безпосередньо через пошукові системи;
  • Disqus – моніторинг відгуків у блогах;
  • LiveTweet, Tagboard, Tweetdeck знадобляться для відстеження коментарів у Twitter.

Використовувати не обов'язково. Інструменти повинні допомагати у вирішенні поставлених завдань та у роботі з цільовою аудиторією.

как использовать крауд маркетинг

Що робити з даними, зібраними на всіх цих сервісах – запитаєте ви?

  1. Аналізувати та відповідати. Реагуйте і на негативні, і на нейтральні, і на позитивні коментарі. Роботі з відгуками ми присвятили окрему статтю . Давайте офіційні відповіді від імені компанії, але при цьому не скидайте з рахунків силу прихованого маркетингу.
  2. Проробляти контент план і створювати дійсно цікаві цільової аудиторії матеріали (огляди, статті, інфографіки, відео та інше).
  3. Коригувати стратегію просування, використовуючи інформацію про найбільш потрібні товари.
  4. Проводити аудит сайту – оцінка юзабіліті, функціоналу та ефективності ресурсу.
  5. Підлаштовуватися під очікування та потреби потенційних клієнтів – надати бажані товари, сервіс, техпідтримку тощо.

Перевага крос-канального підходу маркетингу натовпу полягає в тому, що він дає вичерпну інформацію для розвитку бренду.

Ми вважаємо це очевидним фактором, але про всяк випадок підкреслимо: сучасний функціонал та дизайн сайту – важливі умови успіху. В окремих випадках користувачі можуть змиритися з повільним, застарілим ресурсом, але краще не відчувати вкотре їх лояльність, яку важко вдалося завоювати за допомогою інструментів крауд-маркетингу.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019