Блог
Впала відвідуваність сайту? Робіть так!
Ви досягли вершини в Яндексі та Гуглі і ваш сайт гордо красується в ТОП-10. Весь контент на ньому оригінальний, фотографії авторські, постійні замовлення. Залишається лише насолоджуватися стабільним трафіком! Все так, якби не одне «але» – буває так, що відвідуваність із пошуку падає, і ніхто від цього не застрахований.
Новий Яндекс.Вебмайстер. Які можливості стали доступними?
Оновлена версія Яндекс.Вебмайстра тепер доповнена зручним інструментом, що дозволяє оцінити процес індексації пошуковою системою. Знаходиться цей інструмент у розділі Індексування у вкладці Статистика. Існує певний алгоритм роботи і користуватися ним досить просто.
Пошук на сайті: вдосконалюємо до ідеалу!
Пошук на сайті завжди має бути. Навіть якщо у меню все чітко структуровано, виділено та зрозуміло. Невеликий рядок пошуку – це своєрідний сигнал клієнта у цьому, що ви розумієте його запити. Але як правильно вона працює?
Що таке UTM-мітки та чим вони корисні
Над ефективним просуванням сайту, а заразом – і бізнесу, треба поступово та постійно працювати. Як зрозуміти, які рекламні майданчики корисніші для вашого проекту? Наскільки виправдані витрати на кожен із рекламних каналів? Все просто: необхідно відстежувати ефективність кожного з них за допомогою Google Analytics та UTM-міток.
Як отримати постійних клієнтів?
Клієнт безперечно завжди правий, але тільки в тому випадку, якщо це дійсно ваш клієнт. Неможливо і марно намагатися догодити всім і кожному. Навіть серед цільової аудиторії чітко визначеної географічним, демографічним та іншим націленням, не всі потенційні замовники однаково цінні. Насамперед слід орієнтуватися на постійних клієнтів. Заслужити їхню багаторічну довіру непросто, але реально.