Блог

Впала відвідуваність сайту? Робіть так!
Ви досягли вершини в Яндексі та Гуглі і ваш сайт гордо красується в ТОП-10. Весь контент на ньому оригінальний, фотографії авторські, постійні замовлення. Залишається лише насолоджуватися стабільним трафіком! Все так, якби не одне «але» – буває так, що відвідуваність із пошуку падає, і ніхто від цього не застрахований.
28.09.2016
Новий Яндекс.Вебмайстер. Які можливості стали доступними?
Оновлена версія Яндекс.Вебмайстра тепер доповнена зручним інструментом, що дозволяє оцінити процес індексації пошуковою системою. Знаходиться цей інструмент у розділі Індексування у вкладці Статистика. Існує певний алгоритм роботи і користуватися ним досить просто.
11.08.2016
Пошук на сайті: вдосконалюємо до ідеалу!
Пошук на сайті завжди має бути. Навіть якщо у меню все чітко структуровано, виділено та зрозуміло. Невеликий рядок пошуку – це своєрідний сигнал клієнта у цьому, що ви розумієте його запити. Але як правильно вона працює?
14.07.2016
Що таке UTM-мітки та чим вони корисні
Над ефективним просуванням сайту, а заразом – і бізнесу, треба поступово та постійно працювати. Як зрозуміти, які рекламні майданчики корисніші для вашого проекту? Наскільки виправдані витрати на кожен із рекламних каналів? Все просто: необхідно відстежувати ефективність кожного з них за допомогою Google Analytics та UTM-міток.
19.03.2015
Як отримати постійних клієнтів?
Клієнт безперечно завжди правий, але тільки в тому випадку, якщо це дійсно ваш клієнт. Неможливо і марно намагатися догодити всім і кожному. Навіть серед цільової аудиторії чітко визначеної географічним, демографічним та іншим націленням, не всі потенційні замовники однаково цінні. Насамперед слід орієнтуватися на постійних клієнтів. Заслужити їхню багаторічну довіру непросто, але реально.
08.09.2014