Блог

Що підвищує вартість сайту?
Дізнатися ціну наперед хочеться всім. Якісний майданчик може похвалитися авторським дизайном та багатим набором функціональних особливостей. Вони й з'їдають левову частку бюджету. Що саме та як впливає на ціну сайту, ми пояснимо у сьогоднішній статті.
31.07.2014
Хто винен у неефективній рекламній кампанії: замовник чи агенція?
Контекстна реклама здатна в короткий термін привести на сайт зацікавлених у покупці товару чи послуги користувачів. Однак не всі кампанії однаково успішні, а клієнти задоволені. Безліч переходів на сайт – ще не гарантія зростання продажів. У чому каверза? У некомпетентності замовника чи студії?
30.05.2014
Як вибрати СMS - переваги та недоліки движків для сайту
CMS, говорячи людською мовою, – система управління сайтом. Розвелося їх безліч, але ось так відразу розбиратися в особливостях кожної ми не будемо. Для початку розглянемо недоліки та переваги трьох основних різновидів цих систем (комерційні, безкоштовні та студійні) та допоможемо вам визначитися з вибором.
25.02.2014
Послуги веб-студій: казки та реальність
Приємно усвідомлювати, що до 2013 року інтернет-компетентність користувачів зросла вдесятеро. Багато клієнтів приходять до нас добре підготовленими, з чіткою метою, планом дій або хоча б набором побажань. Однак для когось інтернет-маркетинг все ще залишається невідомим звірятком, а веб-студія – своєрідним ковзанком-горбунком, який виконує одне бажання за іншим, терпляче повчає клієнта і наказує на істинний шлях. Чи так це? Давайте розберемося.
19.09.2013
Що таке аналіз юзабіліті сайту, і чому він такий важливий?
Кожен з нас щодня відвідує десятки сайтів: на одних ми затримуємося надовго, а деякі сторінки закриваємо, навіть не встигнувши подивитися, чи є на них інформація, що нас цікавить. З чим це пов'язано? Давайте розглянемо це питання на якомусь прикладі.
20.02.2013